- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Hjælpecenter
- Min konto
- Log ud
Bus Bari - Innsbruck priser fra 319,70 kr.
Bari til Innsbruck af bus
Rejsen fra Bari til Innsbruck by bus er 810,47 km og tager 19 t. og 2 min.. Der er 15 forbindelser om dagen, med den første afgang kl 00.50 og den sidste kl 21.00. Det er muligt at rejse fra Bari til Innsbruck med bus for så lidt som 319,70 kr. eller så meget som 1.450,47 kr.. Den bedste pris for denne rejse er 319,70 kr..
Laveste pris | 319,70 kr. |
Rejsens varighed | 19 t. og 2 min. |
Tilslutning pr. dag | 15 |
Laveste pris | 319,70 kr. |
Højeste pris | 1.450,47 kr. |
Første afgang | 00.50 |
Sidste afgang | 21.00 |
Afstand | 810,47 km |
Afgang | Bari |
Ankomst | Innsbruck |
Transportører | Itabus, InterCityNotteMere |
Bus Billetter fra Bari til Innsbruck
Sammenlign priser og billetter fra Bari til Innsbruck
Bestil på forhånd og spar
Hvis du leder efter det bedste tilbud til din rejse fra Bari til Innsbruck, er reservation af togbilletter på forhånd en god måde at spare penge på, men husk på, at forhåndsbilletter normalt ikke er tilgængelige før 3 måneder før din rejsedato.
Vær fleksibel med din rejsetid, og udforsk rejser uden for spidsbelastningsperioder
At planlægge dine ture omkring rejsetider uden for spidsbelastning betyder ikke kun, at du vil være i stand til at undgå folkemængderne, men kan også ende med at spare dig penge. At være fleksibel med din tidsplan og overveje alternative ruter eller tidspunkter vil have stor indflydelse på mængden af penge, du bruger på at komme fra Bari til Innsbruck.
Tjek altid særlige tilbud
At tjekke de seneste tilbud kan hjælpe med at spare mange penge, hvilket gør det værd at tage sig tid til at gennemse og sammenligne priser. Så sørg for at få det bedste tilbud på din billet og drag fordel af særlige priser for børn, unge og seniorer samt rabatter til grupper.
Frigør potentialet for langsommere tog eller forbindende tog
Hvis du planlægger en tur med lidt fleksibel tid, hvorfor så ikke vælge den naturskønne rute? Hvis du tager langsommere tog eller forbinder tog, der gør flere stop, kan du spare penge på din billet – absolut værd at overveje, hvis det passer ind i din tidsplan.
Virail Pro Tip ✌: Ved reservation 10 dage i forvejen sparer du i gennemsnit 10 %
Bedste tidspunkt at booke billige busbilletter fra Bari til Innsbruck
De billigste Bari - Innsbruck busbilletter kan findes for så lavt som 351,76 kr., hvis du er heldig, eller 446,72 kr. i gennemsnit. Den dyreste billet kan koste så meget som 534,89 kr..
Find den bedste dag at rejse til Innsbruck med bus
Når du rejser til Innsbruck med bus, hvis du vil undgå menneskemængder, kan du tjekke, hvor ofte vores kunder rejser inden for de næste 30 dage ved at bruge grafen nedenfor. I gennemsnit er spidsbelastningstiderne for at rejse mellem 6:30 og 9:00 om morgenen eller mellem 16:00 og 19:00 om aftenen. Vær venligst opmærksom på dette, når du rejser til dit udgangspunkt, da du muligvis har brug for lidt ekstra tid til at ankomme, især i storbyer!
Transportører på denne rute
Få mere at vide om luftfartsselskaberne på denne rute.
EuroNight er en type international overnatningstog, der kører i Europa. Det drives af forskellige nationale jernbaneselskaber og tilbyder komfortable sovepladser, spisevogne og andre faciliteter til passagerer, der rejser lange afstande. EuroNight-tog kører typisk mellem større byer i forskellige lande, såsom Paris og Berlin eller Wien og Budapest. De er ofte et populært valg for rejsende, der ønsker at spare tid og penge ved at kombinere transport- og overnatningsomkostninger. Men i de senere år er mange EuroNight-ruter udgået eller erstattet af højhastighedstog, da efterspørgslen efter overnatningsrejser er faldet.
Eurocity er en grænseoverskridende togforbindelse, der forbinder større byer i Europa. Det er et joint venture mellem nationale jernbaneselskaber i forskellige lande, såsom Deutsche Bahn i Tyskland, SNCF i Frankrig og SBB i Schweiz. Eurocity-tog tilbyder komfortable og praktiske rejsemuligheder for passagerer med faciliteter såsom aircondition, spisevogne og Wi-Fi. Tjenesten kører på en fast tidsplan og giver forbindelser mellem byer som Paris, Berlin, Milano og Wien. Eurocity-tog er et populært valg for rejsende, der ønsker at udforske flere destinationer i Europa uden besværet med at køre eller flyve.
FlixBus, et langdistancebusselskab, opererer i både Europa og USA. Det blev grundlagt i 2013 og er vokset til at blive en af de største busoperatører i Europa, der forbinder over 2.500 destinationer i 30 lande. Med oprindelse i Tyskland har FlixBus ekspanderet hurtigt til nabolande, herunder Frankrig, Italien, Danmark, Holland og Kroatien, samtidig med at de tilbyder regelmæssige tjenester til Norge, Spanien og England. Med overkommelige priser og komfortable faciliteter såsom gratis Wi-Fi, strømudtag og toiletter ombord giver FlixBus en bekvem og behagelig rejseoplevelse.
Frecciarossa, der drives af Trenitalia, det nationale jernbaneselskab, er en berømt højhastighedstogtjeneste i Italien. FRECCIAROSSA-tog, der når hastigheder på op til 300 km/t, forbinder større byer, herunder Rom, Milano, Napoli, Firenze og Torino.
Itabus er et busselskab, der opererer i Italien, og tilbyder langdistancebusforbindelser mellem større byer og lufthavne. Det leverer service til Milano, Rom, Bologna, Venedig og andre vigtige byer i Italien. Itabus sigter mod at tilbyde overkommelige og bæredygtige rejsemuligheder for passagerer med fokus på at reducere kulstofemissioner og fremme miljøvenlig praksis.
Railjet Xpress er en højhastighedstogtjeneste, der drives af de østrigske føderale jernbaner (ÖBB), der forbinder større byer i Østrig, Tyskland, Schweiz og Ungarn. Railjet Xpress-tog har en maksimal hastighed på 230 km/t og tilbyder første- og andenklasses siddemuligheder. Fra december 2018 blev hurtigere Railjet-tog, der kører mellem Salzburg og Wien, udpeget som Railjet Express (RJX). Disse tog stopper kun i Linz og Sankt Pölten, hvilket adskiller dem fra dem, der inkluderer yderligere stop i Vöcklabruck, Attnang-Puchheim, Wels, Sankt Valentin, Amstetten og Tullnerfeld.
Billettyper og faciliteter fra Bari til Innsbruck
Sammenlign de forskellige billettyper og de faciliteter, som Frecciarossa tilbyder, når du rejser fra Bari til Innsbruck.
Premium
Premium-service inkluderer et bredere sæde, mere benplads og adgang til yderligere faciliteter såsom en velkomstdrink og et udvalg af aviser. Coach 4 på Frecciarossa 1000-toget er reserveret til Premium-niveauet.Standard
Standard er det grundlæggende serviceniveau og inkluderer et komfortabelt sæde og adgang til grundlæggende tjenester ombord. Trænerne 5-8 er til standardniveauet med sæder beklædt med gråt øko-læder.Executive
Executive er det højeste serviceniveau og inkluderer alle faciliteterne på Business-niveauet, samt et personligt underholdningssystem og gourmetmåltider serveret af en dedikeret kok ombord.Business
Forretningsservice er designet til forretningsrejsende og inkluderer alle bekvemmelighederne på Premium-niveauet samt adgang til en dedikeret Business Lounge og prioriteret boarding. Trænere 2 og 3 i Frecciarossa 1000 er forbeholdt Business-serviceniveauet.Facilitetsbeskrivelse
Find ud af mere om de forskellige faciliteter, der er tilgængelige ombord med hvert luftfartsselskab på denne rute.
Bari til Innsbruck CO2-emissioner med Bus
Noget vi kan forbedre?