- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Hjælpecenter
- Min konto
- Log ud
Tog Innsbruck - Freiburg im Breisgau priser fra 191,91 kr.
Find den billigste billet til din rejse
Innsbruck til Freiburg im Breisgau af tog
Rejsen fra Innsbruck til Freiburg im Breisgau by tog er 277,97 km og tager 8 t. og 25 min.. Der er 420 forbindelser om dagen, med den første afgang kl 00.38 og den sidste kl 22.19. Det er muligt at rejse fra Innsbruck til Freiburg im Breisgau med tog for så lidt som 191,91 kr. eller så meget som 1.141,55 kr.. Den bedste pris for denne rejse er 191,91 kr..
Laveste pris | 191,91 kr. |
Rejsens varighed | 8 t. og 25 min. |
Tilslutning pr. dag | 420 |
Laveste pris | 191,91 kr. |
Højeste pris | 1.141,55 kr. |
Første afgang | 00.38 |
Sidste afgang | 22.19 |
Afstand | 277,97 km |
Afgang | Innsbruck |
Ankomst | Freiburg im Breisgau |
Transportører | DB - Regional Express, DB - IntercityMere |
Tog Billetter fra Innsbruck til Freiburg
Sammenlign priser og billetter fra Innsbruck til Freiburg
Bestil på forhånd og spar
Hvis du leder efter det bedste tilbud til din rejse fra Innsbruck til Freiburg im Breisgau, er reservation af togbilletter på forhånd en god måde at spare penge på, men husk på, at forhåndsbilletter normalt ikke er tilgængelige før 3 måneder før din rejsedato.
Vær fleksibel med din rejsetid, og udforsk rejser uden for spidsbelastningsperioder
At planlægge dine ture omkring rejsetider uden for spidsbelastning betyder ikke kun, at du vil være i stand til at undgå folkemængderne, men kan også ende med at spare dig penge. At være fleksibel med din tidsplan og overveje alternative ruter eller tidspunkter vil have stor indflydelse på mængden af penge, du bruger på at komme fra Innsbruck til Freiburg im Breisgau.
Tjek altid særlige tilbud
At tjekke de seneste tilbud kan hjælpe med at spare mange penge, hvilket gør det værd at tage sig tid til at gennemse og sammenligne priser. Så sørg for at få det bedste tilbud på din billet og drag fordel af særlige priser for børn, unge og seniorer samt rabatter til grupper.
Frigør potentialet for langsommere tog eller forbindende tog
Hvis du planlægger en tur med lidt fleksibel tid, hvorfor så ikke vælge den naturskønne rute? Hvis du tager langsommere tog eller forbinder tog, der gør flere stop, kan du spare penge på din billet – absolut værd at overveje, hvis det passer ind i din tidsplan.
Virail Pro Tip ✌: Ved reservation 10 dage i forvejen sparer du i gennemsnit 10 %
Bedste tidspunkt at bestille billige togbilletter fra Innsbruck til Freiburg im Breisgau
De billigste Innsbruck - Freiburg im Breisgau togbilletter kan findes for så lavt som 255,21 kr., hvis du er heldig, eller 308,06 kr. i gennemsnit. Den dyreste billet kan koste så meget som 427,70 kr..
Find den bedste dag at rejse til Freiburg im Breisgau med tog
Når du rejser til Freiburg im Breisgau med tog, hvis du vil undgå menneskemængder, kan du tjekke, hvor ofte vores kunder rejser inden for de næste 30 dage ved at bruge grafen nedenfor. I gennemsnit er spidsbelastningstiderne for at rejse mellem 6:30 og 9:00 om morgenen eller mellem 16:00 og 19:00 om aftenen. Vær venligst opmærksom på dette, når du rejser til dit udgangspunkt, da du muligvis har brug for lidt ekstra tid til at ankomme, især i storbyer!
Transportører på denne rute
Få mere at vide om luftfartsselskaberne på denne rute.
Bayerische Regiobahn (BRB) er et regionalt jernbaneselskab med base i Bayern, Tyskland. Det driver passagerservice på flere linjer i regionen, herunder München-Augsburg-linjen, München-Landshut-Regensburg-linjen og München-Mühldorf-Simbach-linjen. BRB blev grundlagt i 2008 som et datterselskab af Transdev Tyskland, og det er siden blevet en stor spiller på det bayerske jernbanemarked. Virksomheden driver en flåde af moderne tog, herunder elektriske multi-enheder og dieselvogne, og det har ry for at levere pålidelige og effektive tjenester til sine kunder. BRB er engageret i bæredygtig transport og har implementeret en række tiltag for at reducere dens miljøpåvirkning.
EuroNight er en type international overnatningstog, der kører i Europa. Det drives af forskellige nationale jernbaneselskaber og tilbyder komfortable sovepladser, spisevogne og andre faciliteter til passagerer, der rejser lange afstande. EuroNight-tog kører typisk mellem større byer i forskellige lande, såsom Paris og Berlin eller Wien og Budapest. De er ofte et populært valg for rejsende, der ønsker at spare tid og penge ved at kombinere transport- og overnatningsomkostninger. Men i de senere år er mange EuroNight-ruter udgået eller erstattet af højhastighedstog, da efterspørgslen efter overnatningsrejser er faldet.
Eurocity (EC)-tog er specielt designet til korte og lange afstande, og forbinder større byer i forskellige europæiske lande som en del af de omfattende internationale togtjenester. Eurocity (EC)-tog drives af en række nationale jernbaneselskaber i hele Europa, herunder Deutsche Bahn (Tyskland), SNCF (Frankrig), Trenitalia (Italien), SBB (Schweiz) og ÖBB (Østrig). Eurocity (EC)-tjenesten tilbyder regelmæssige køreplaner og bekvemme forbindelser mellem prominente byer som Paris, Berlin, Milano og Wien.
ÖBB Nightjet, der drives af de østrigske føderale jernbaner (ÖBB), tilbyder overnatning med togrejser mellem større europæiske byer, hvilket giver en bekvem og behagelig måde at rejse gennem natten på. Nightjet-togene er udstyret med sovekabiner, sofaer og sæder, hvilket giver passagererne en behagelig og bekvem måde at rejse lange afstande på, mens de sover. Tjenesten kører i hele Østrig og strækker sig til nabolande som Tyskland, Schweiz, Italien og Tjekkiet.
ÖBB står for Österreichische Bundesbahnen, som er de østrigske forbundsbaner. ÖBB driver passagertogtjenester i hele Østrig og videre med forbindelser til nabolande som Tyskland, Schweiz, Italien og Tjekkiet. ÖBB er kendt for sin service af høj kvalitet, moderne tog og et omfattende jernbanenet.
ÖBB Railjet er en højhastighedstogtjeneste, der drives af de østrigske forbundsjernbaner (ÖBB). Det forbinder større østrigske byer med steder i Ungarn, Tyskland, Schweiz og Tjekkiet. Super Sparpreis, Sparpreis og Flexpreis er billetpriser, der bestemmer billettens fleksibilitet og de tilhørende omkostninger, og Standard, First og Business er de niveauer af service og komfort, der tilbydes på toget.
Swiss Federal Railways, eller SBB, er landets jernbaneorganisation. Overalt i Schweiz tilbyder SBB passagertogtjenester med forbindelser til nationer, herunder Tyskland, Østrig, Italien og Frankrig. SBB tilbyder en række togtjenester, herunder højhastighedstog, regionaltog og internationale tog, og tilbyder forskellige serviceklasser, fra standardsæder til luksuriøse sovekabiner.
TGV Lyria er en højhastighedstogforbindelse, der kører mellem Frankrig og Schweiz. Det er et joint venture mellem det franske nationale jernbaneselskab SNCF og SBB, det schweiziske nationale jernbaneselskab. TGV Lyria-tog kører på flere ruter mellem større byer i Frankrig og Schweiz, herunder Paris, Genève, Zürich, Basel og Bern. Togene er kendt for deres høje hastighed, hvor nogle ruter når hastigheder på op til 320 km/t (200 mph), hvilket gør dem til et af de hurtigste tog i Europa.
Express InterCity er en type togtjeneste, der kører i mange lande rundt om i verden. Det er designet til at give hurtig og effektiv transport mellem større byer med begrænsede stop undervejs. Express InterCity-tog tilbyder typisk faciliteter såsom komfortable siddepladser, aircondition og mad og drikke ombord. De kan også have førsteklasses eller business-class siddemuligheder til passagerer, der ønsker ekstra komfort og faciliteter. Express InterCity-tog er ofte et populært valg for forretningsrejsende, turister og pendlere, der skal rejse mellem byer hurtigt og bekvemt.
Regional Express (Rex) er et australsk flyselskab, der driver planlagte regionale flyvninger til over 60 destinationer i hele Australien. Flyselskabet blev grundlagt i 2002 og har hovedkvarter i Mascot, New South Wales. Rex driver en flåde på over 60 fly, herunder Saab 340 turboprops og Boeing 737-800NG jetfly. Flyselskabets hovedfokus er på at levere flyrejser til overkommelige priser til regionale samfund med stor vægt på sikkerhed, pålidelighed og kundeservice. Rex tilbyder også et frequent flyer-program, Rex Business Flyer, og har partnerskaber med andre flyselskaber såsom Qantas og Virgin Australia.
Interregio Express (IRE) er en regional togforbindelse i Tyskland, der kører på ikke-elektrificerede strækninger. Tjenesten drives af Deutsche Bahn, det nationale jernbaneselskab i Tyskland. Det blev introduceret i 2001 for at give hurtigere og mere komfortable rejsemuligheder for passagerer i landdistrikter. IRE-tog kører typisk mellem byer og landsbyer og stopper ved mindre stationer undervejs.
Interregio (IR) er en type eksprestog i Europa, der kører på mellemdistanceruter. Det er et trin under højhastigheds InterCity (IC)-togene og over regionaltogene. De bruges ofte til pendling og forretningsrejser samt fritidsrejser. Interregio-tog drives af forskellige nationale jernbaneselskaber i Europa, herunder Deutsche Bahn i Tyskland, ÖBB i Østrig og SBB i Schweiz.
Regionalbahn er en type togforbindelse i Tyskland, der kører på regionale ruter, der forbinder mindre byer og byer med større. Disse tog er normalt langsommere end intercitytog, men de holder flere stop og er mere overkommelige. Regionalbahn-tog drives af forskellige selskaber, herunder Deutsche Bahn, og de tilbyder enkelt- og flerdagsbilletter. Togene bruges ofte af pendlere og turister, der gerne vil udforske landskabet og mindre byer.
Selvom de ikke er så hurtige som ICE-højhastighedstogene, kan Deutsche Bahns InterCity-tog prale af hastigheder på op til 200 km/t og tilbyder rummelige vogne og spisemuligheder. Disse tog kører på tværs af adskillige tyske ruter, såsom Köln-Hamburg, og strækker sig også til internationale destinationer, herunder Amsterdam og Luxembourg. Nogle ruter har endda dobbeltdækket tog.
Billettyper og faciliteter fra Innsbruck til Freiburg im Breisgau
Sammenlign de forskellige billettyper og de faciliteter, som EuroCity, Nightjet og Railjet tilbyder, når du rejser fra Innsbruck til Freiburg im Breisgau.
Second Class
Med Deutsche Bahns Eurocity-tog garanterer en andenklasses billet dig en mere overkommelig rejse. Under hele din rejse kan du få adgang til grundlæggende faciliteter såsom stikkontakter, aircondition og en barvogn.First Class
Hvis du ønsker at løfte din rejseoplevelse på et mere stille sted med yderligere tjenester såsom justerbare sæder, mere benplads, cateringservice og sædevalg, kan du vælge førsteklasses billetter på Deutsche Bahns Eurocity-tog.Seated carriage
Disse billetter er ideelle til kortere rejser i løbet af dagen, og de byder på komfortable sæder i vogne med aircondition.Couchette
Disse billetter giver en mere overkommelig mulighed for overnatningsrejser med køjesenge i delte rum, der kan rumme op til 6 passagerer.Sleeper cabin
Disse er de mest komfortable Nightjet-billetter, der byder på enkelt-, dobbelt- eller tredobbelte rum med senge, tæpper og puder til en god nats søvn.Economy Class
Economy class tilbyder siddepladser i åbent plan med stikkontakter og bagagebærere.First Class
Første klasse byder på tilbagelænede lædersæder, borde, stikkontakter og mulighed for at bestille mad og drikkevarer.Business Class
Business class tilbyder endnu mere komfortable siddepladser, en gratis velkomstdrink og muligheden for at bestille mad og drikkevarer fra restaurantmenuen, men det er kun tilgængeligt på udvalgte ruter og mod et ekstra gebyr.Standard
STANDARD-billet giver en overkommelig 2. klasses rejseoplevelse med tre niveauer af bytte- og refusionsfleksibilitet - fuld, delvis og ingen fleksibilitet - på alle internationale ruter mellem Frankrig og Schweiz.Standard 1ère
STANDARD 1ÈRE billet giver en værdi for pengene førsteklasses rejse med fleksibilitet og adgang til alle tog, tilgængelig på alle internationale ruter mellem Frankrig og Schweiz.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE henvender sig til passagerer, der søger en luksuriøs rejseoplevelse, med fleksibilitet, skræddersyede faciliteter og tjenester, og er tilgængelig på bestemte ruter på hverdage og udvalgte tidspunkter om søndagen.Second Class
Deutshce Bahns anden klasse sikrer en behagelig rejse med standard siddearrangementer med gratis Wi-Fi, stikkontakt og. Anden klasses passagerer kan købe mad og drikkevarer fra baren/bistrobilen eller restaurantvognen.First Class
First Class rejser med Deutsche Bahn giver en luksuriøs oplevelse med komfortable sæder og mange faciliteter såsom rummelige siddepladser med personlig service på sædet og eksklusiv loungeadgang på større stationer. Førsteklasses passagerer kan få leveret deres bestillinger til deres pladser, men hvis du ikke ønsker at vente, kan du også spise i restaurantvognen eller købe mad og drikke fra baren/bistrobilen.Second Class
På SBB Intercity-tog er der ud over de grundlæggende bekvemmeligheder til anden klasses billet en familiezone, der er specielt designet til at tilbyde komfort for familier med børn. Bliver du sulten under rejsen, kan du nyde velsmagende måltider i restaurantvognen.First Class
I First Class af SBB Intercity kan du drage fordel af personlig stikkontakt, mere komfortable sæder og større bagagerum. Nogle IC-tog tilbyder også stillezoner og forretningsområder.Facilitetsbeskrivelse
Find ud af mere om de forskellige faciliteter, der er tilgængelige ombord med hvert luftfartsselskab på denne rute.
Innsbruck til Freiburg im Breisgau CO2-emissioner med Tog
Noget vi kan forbedre?