- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Hjælpecenter
- Min konto
- Log ud
Tog Metz - Napoli priser fra 313,15 kr.
Find den billigste billet til din rejse
Metz til Napoli af tog
Rejsen fra Metz til Napoli by tog er 1.119,01 km og tager 22 t. og 51 min.. Der er 7 forbindelser om dagen, med den første afgang kl 09.42 og den sidste kl 18.47. Det er muligt at rejse fra Metz til Napoli med tog for så lidt som 313,15 kr. eller så meget som 656,06 kr.. Den bedste pris for denne rejse er 313,15 kr..
Laveste pris | 313,15 kr. |
Rejsens varighed | 22 t. og 51 min. |
Tilslutning pr. dag | 7 |
Laveste pris | 313,15 kr. |
Højeste pris | 656,06 kr. |
Første afgang | 09.42 |
Sidste afgang | 18.47 |
Afstand | 1.119,01 km |
Afgang | Metz |
Ankomst | Napoli |
Transportører | Frecciarossa, TRNMere |
Tog Billetter fra Metz til Naples
Sammenlign priser og billetter fra Metz til Naples
Bestil på forhånd og spar
Hvis du leder efter det bedste tilbud til din rejse fra Metz til Napoli, er reservation af togbilletter på forhånd en god måde at spare penge på, men husk på, at forhåndsbilletter normalt ikke er tilgængelige før 3 måneder før din rejsedato.
Vær fleksibel med din rejsetid, og udforsk rejser uden for spidsbelastningsperioder
At planlægge dine ture omkring rejsetider uden for spidsbelastning betyder ikke kun, at du vil være i stand til at undgå folkemængderne, men kan også ende med at spare dig penge. At være fleksibel med din tidsplan og overveje alternative ruter eller tidspunkter vil have stor indflydelse på mængden af penge, du bruger på at komme fra Metz til Napoli.
Tjek altid særlige tilbud
At tjekke de seneste tilbud kan hjælpe med at spare mange penge, hvilket gør det værd at tage sig tid til at gennemse og sammenligne priser. Så sørg for at få det bedste tilbud på din billet og drag fordel af særlige priser for børn, unge og seniorer samt rabatter til grupper.
Frigør potentialet for langsommere tog eller forbindende tog
Hvis du planlægger en tur med lidt fleksibel tid, hvorfor så ikke vælge den naturskønne rute? Hvis du tager langsommere tog eller forbinder tog, der gør flere stop, kan du spare penge på din billet – absolut værd at overveje, hvis det passer ind i din tidsplan.
Virail Pro Tip ✌: Ved reservation 10 dage i forvejen sparer du i gennemsnit 10 %
Find den bedste dag at rejse til Napoli med tog
Når du rejser til Napoli med tog, hvis du vil undgå menneskemængder, kan du tjekke, hvor ofte vores kunder rejser inden for de næste 30 dage ved at bruge grafen nedenfor. I gennemsnit er spidsbelastningstiderne for at rejse mellem 6:30 og 9:00 om morgenen eller mellem 16:00 og 19:00 om aftenen. Vær venligst opmærksom på dette, når du rejser til dit udgangspunkt, da du muligvis har brug for lidt ekstra tid til at ankomme, især i storbyer!
Transportører på denne rute
Få mere at vide om luftfartsselskaberne på denne rute.
EuroNight er en type international overnatningstog, der kører i Europa. Det drives af forskellige nationale jernbaneselskaber og tilbyder komfortable sovepladser, spisevogne og andre faciliteter til passagerer, der rejser lange afstande. EuroNight-tog kører typisk mellem større byer i forskellige lande, såsom Paris og Berlin eller Wien og Budapest. De er ofte et populært valg for rejsende, der ønsker at spare tid og penge ved at kombinere transport- og overnatningsomkostninger. Men i de senere år er mange EuroNight-ruter udgået eller erstattet af højhastighedstog, da efterspørgslen efter overnatningsrejser er faldet.
Eurocity er en grænseoverskridende togforbindelse, der forbinder større byer i Europa. Det er et joint venture mellem nationale jernbaneselskaber i forskellige lande, såsom Deutsche Bahn i Tyskland, SNCF i Frankrig og SBB i Schweiz. Eurocity-tog tilbyder komfortable og praktiske rejsemuligheder for passagerer med faciliteter såsom aircondition, spisevogne og Wi-Fi. Tjenesten kører på en fast tidsplan og giver forbindelser mellem byer som Paris, Berlin, Milano og Wien. Eurocity-tog er et populært valg for rejsende, der ønsker at udforske flere destinationer i Europa uden besværet med at køre eller flyve.
Frecciarossa, der drives af Trenitalia, det nationale jernbaneselskab, er en berømt højhastighedstogtjeneste i Italien. FRECCIAROSSA-tog, der når hastigheder på op til 300 km/t, forbinder større byer, herunder Rom, Milano, Napoli, Firenze og Torino.
ÖBB Nightjet, der drives af de østrigske føderale jernbaner (ÖBB), tilbyder overnatning med togrejser mellem større europæiske byer, hvilket giver en bekvem og behagelig måde at rejse gennem natten på. Nightjet-togene er udstyret med sovekabiner, sofaer og sæder, hvilket giver passagererne en behagelig og bekvem måde at rejse lange afstande på, mens de sover. Tjenesten kører i hele Østrig og strækker sig til nabolande som Tyskland, Schweiz, Italien og Tjekkiet.
SNCF, det franske nationale jernbaneselskab, tilbyder TER, en omfattende regional togforbindelse. TER-tog (Transport Express Regional) forbinder byer og landsbyer i regioner i Frankrig og tilbyder lokal transport til pendlere og turister, når de udforsker den regionale kultur, landskab og attraktioner gennem dets enorme netværk af regionale ruter. TER-tog er langsommere end højhastighedstogene, men tilbyder et mere overkommeligt og komfortabelt alternativ til kortere rejser inden for regionerne.
TGV Duplex er et højhastighedstog, der drives af det franske nationale jernbaneselskab, SNCF. Det er et dobbeltdækkertog, der kan nå hastigheder på op til 320 km/t (200 mph) og er designet til at transportere passagerer på langdistancerejser. Det er også miljøvenligt med reducerede støjniveauer og lavere kulstofemissioner sammenlignet med andre transportformer. Denne togtype er inkluderet i TGV inOui-tjenesten.
Regional Express (Rex) er et australsk flyselskab, der driver planlagte regionale flyvninger til over 60 destinationer i hele Australien. Flyselskabet blev grundlagt i 2002 og har hovedkvarter i Mascot, New South Wales. Rex driver en flåde på over 60 fly, herunder Saab 340 turboprops og Boeing 737-800NG jetfly. Flyselskabets hovedfokus er på at levere flyrejser til overkommelige priser til regionale samfund med stor vægt på sikkerhed, pålidelighed og kundeservice. Rex tilbyder også et frequent flyer-program, Rex Business Flyer, og har partnerskaber med andre flyselskaber såsom Qantas og Virgin Australia.
Billettyper og faciliteter fra Metz til Napoli
Sammenlign de forskellige billettyper og de faciliteter, som Frecciarossa, Nightjet og TER tilbyder, når du rejser fra Metz til Napoli.
Premium
Premium-service inkluderer et bredere sæde, mere benplads og adgang til yderligere faciliteter såsom en velkomstdrink og et udvalg af aviser. Coach 4 på Frecciarossa 1000-toget er reserveret til Premium-niveauet.Standard
Standard er det grundlæggende serviceniveau og inkluderer et komfortabelt sæde og adgang til grundlæggende tjenester ombord. Trænerne 5-8 er til standardniveauet med sæder beklædt med gråt øko-læder.Executive
Executive er det højeste serviceniveau og inkluderer alle faciliteterne på Business-niveauet, samt et personligt underholdningssystem og gourmetmåltider serveret af en dedikeret kok ombord.Business
Forretningsservice er designet til forretningsrejsende og inkluderer alle bekvemmelighederne på Premium-niveauet samt adgang til en dedikeret Business Lounge og prioriteret boarding. Trænere 2 og 3 i Frecciarossa 1000 er forbeholdt Business-serviceniveauet.Seated carriage
Disse billetter er ideelle til kortere rejser i løbet af dagen, og de byder på komfortable sæder i vogne med aircondition.Couchette
Disse billetter giver en mere overkommelig mulighed for overnatningsrejser med køjesenge i delte rum, der kan rumme op til 6 passagerer.Sleeper cabin
Disse er de mest komfortable Nightjet-billetter, der byder på enkelt-, dobbelt- eller tredobbelte rum med senge, tæpper og puder til en god nats søvn.Standard
TER togbilletter har en fast "Tarif Normal"-takst og er gyldige for en enkelt rejse indtil midnat dagen efter validering i perronstempelautomater. Nogle regioner kan tilbyde lavprisrabatter.Facilitetsbeskrivelse
Find ud af mere om de forskellige faciliteter, der er tilgængelige ombord med hvert luftfartsselskab på denne rute.
Metz til Napoli CO2-emissioner med Tog
Noget vi kan forbedre?