- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Hjælpecenter
- Min konto
- Log ud
Tog Milano - London priser fra 38,68 kr.
Milano til London af tog
Rejsen fra Milano til London by tog er 958,95 km og tager 15 t. og 18 min.. Der er 19 forbindelser om dagen, med den første afgang kl 06.30 og den sidste kl 21.26. Det er muligt at rejse fra Milano til London med tog for så lidt som 38,68 kr. eller så meget som 778,04 kr.. Den bedste pris for denne rejse er 38,68 kr..
Laveste pris | 38,68 kr. |
Rejsens varighed | 15 t. og 18 min. |
Tilslutning pr. dag | 19 |
Laveste pris | 38,68 kr. |
Højeste pris | 778,04 kr. |
Første afgang | 06.30 |
Sidste afgang | 21.26 |
Afstand | 958,95 km |
Afgang | Milano |
Ankomst | London |
Transportører | TER, MetropolitanoMere |
Tog Billetter fra Milan til London
Sammenlign priser og billetter fra Milan til London
Bestil på forhånd og spar
Hvis du leder efter det bedste tilbud til din rejse fra Milano til London, er reservation af togbilletter på forhånd en god måde at spare penge på, men husk på, at forhåndsbilletter normalt ikke er tilgængelige før 3 måneder før din rejsedato.
Vær fleksibel med din rejsetid, og udforsk rejser uden for spidsbelastningsperioder
At planlægge dine ture omkring rejsetider uden for spidsbelastning betyder ikke kun, at du vil være i stand til at undgå folkemængderne, men kan også ende med at spare dig penge. At være fleksibel med din tidsplan og overveje alternative ruter eller tidspunkter vil have stor indflydelse på mængden af penge, du bruger på at komme fra Milano til London.
Tjek altid særlige tilbud
At tjekke de seneste tilbud kan hjælpe med at spare mange penge, hvilket gør det værd at tage sig tid til at gennemse og sammenligne priser. Så sørg for at få det bedste tilbud på din billet og drag fordel af særlige priser for børn, unge og seniorer samt rabatter til grupper.
Frigør potentialet for langsommere tog eller forbindende tog
Hvis du planlægger en tur med lidt fleksibel tid, hvorfor så ikke vælge den naturskønne rute? Hvis du tager langsommere tog eller forbinder tog, der gør flere stop, kan du spare penge på din billet – absolut værd at overveje, hvis det passer ind i din tidsplan.
Virail Pro Tip ✌: Ved reservation 10 dage i forvejen sparer du i gennemsnit 10 %
Pris når afrejsedatoen nærmer sig
Togselskaber kan opkræve højere billetpriser, når afgangsdatoen nærmer sig. Priserne i de næste dage kan variere fra omkring 38,68 kr. til 3.004,99 kr., men kan ændres. Vores råd er at booke så tidligt som muligt for potentielt at spare op til 99% på din rejse!
Find den bedste dag at rejse til London med tog
Når du rejser til London med tog, hvis du vil undgå menneskemængder, kan du tjekke, hvor ofte vores kunder rejser inden for de næste 30 dage ved at bruge grafen nedenfor. I gennemsnit er spidsbelastningstiderne for at rejse mellem 6:30 og 9:00 om morgenen eller mellem 16:00 og 19:00 om aftenen. Vær venligst opmærksom på dette, når du rejser til dit udgangspunkt, da du muligvis har brug for lidt ekstra tid til at ankomme, især i storbyer!
Transportører på denne rute
Få mere at vide om luftfartsselskaberne på denne rute.
EuroNight er en type international overnatningstog, der kører i Europa. Det drives af forskellige nationale jernbaneselskaber og tilbyder komfortable sovepladser, spisevogne og andre faciliteter til passagerer, der rejser lange afstande. EuroNight-tog kører typisk mellem større byer i forskellige lande, såsom Paris og Berlin eller Wien og Budapest. De er ofte et populært valg for rejsende, der ønsker at spare tid og penge ved at kombinere transport- og overnatningsomkostninger. Men i de senere år er mange EuroNight-ruter udgået eller erstattet af højhastighedstog, da efterspørgslen efter overnatningsrejser er faldet.
Eurocity (EC)-tog er specielt designet til korte og lange afstande, og forbinder større byer i forskellige europæiske lande som en del af de omfattende internationale togtjenester. Eurocity (EC)-tog drives af en række nationale jernbaneselskaber i hele Europa, herunder Deutsche Bahn (Tyskland), SNCF (Frankrig), Trenitalia (Italien), SBB (Schweiz) og ÖBB (Østrig). Eurocity (EC)-tjenesten tilbyder regelmæssige køreplaner og bekvemme forbindelser mellem prominente byer som Paris, Berlin, Milano og Wien.
Eurocity er en grænseoverskridende togforbindelse, der forbinder større byer i Europa. Det er et joint venture mellem nationale jernbaneselskaber i forskellige lande, såsom Deutsche Bahn i Tyskland, SNCF i Frankrig og SBB i Schweiz. Eurocity-tog tilbyder komfortable og praktiske rejsemuligheder for passagerer med faciliteter såsom aircondition, spisevogne og Wi-Fi. Tjenesten kører på en fast tidsplan og giver forbindelser mellem byer som Paris, Berlin, Milano og Wien. Eurocity-tog er et populært valg for rejsende, der ønsker at udforske flere destinationer i Europa uden besværet med at køre eller flyve.
Frecciarossa, der drives af Trenitalia, det nationale jernbaneselskab, er en berømt højhastighedstogtjeneste i Italien. FRECCIAROSSA-tog, der når hastigheder på op til 300 km/t, forbinder større byer, herunder Rom, Milano, Napoli, Firenze og Torino.
ÖBB Nightjet, der drives af de østrigske føderale jernbaner (ÖBB), tilbyder overnatning med togrejser mellem større europæiske byer, hvilket giver en bekvem og behagelig måde at rejse gennem natten på. Nightjet-togene er udstyret med sovekabiner, sofaer og sæder, hvilket giver passagererne en behagelig og bekvem måde at rejse lange afstande på, mens de sover. Tjenesten kører i hele Østrig og strækker sig til nabolande som Tyskland, Schweiz, Italien og Tjekkiet.
SNCF, det franske nationale jernbaneselskab, tilbyder TER, en omfattende regional togforbindelse. TER-tog (Transport Express Regional) forbinder byer og landsbyer i regioner i Frankrig og tilbyder lokal transport til pendlere og turister, når de udforsker den regionale kultur, landskab og attraktioner gennem dets enorme netværk af regionale ruter. TER-tog er langsommere end højhastighedstogene, men tilbyder et mere overkommeligt og komfortabelt alternativ til kortere rejser inden for regionerne.
TGV står for Train à Grande Vitesse, hvilket oversættes til et højhastighedstog. Det er en type højhastighedstog, der kører i Frankrig og andre dele af Europa. TGV blev først introduceret i 1981 og er siden blevet en populær transportform til indenlandske og internationale rejser. TGV (Train à Grande Vitesse), refererer nu til en type tog, der kan nå en hastighed på 320 km/t på højhastighedslinjer i Frankrig. I Frankrig og Europa er der to typer TGV drevet af SNCF Voyageurs: TGV INOUI, som tilbyder et højere niveau af komfort, og lavpris TGV OUIGO.
Express InterCity er en type togtjeneste, der kører i mange lande rundt om i verden. Det er designet til at give hurtig og effektiv transport mellem større byer med begrænsede stop undervejs. Express InterCity-tog tilbyder typisk faciliteter såsom komfortable siddepladser, aircondition og mad og drikke ombord. De kan også have førsteklasses eller business-class siddemuligheder til passagerer, der ønsker ekstra komfort og faciliteter. Express InterCity-tog er ofte et populært valg for forretningsrejsende, turister og pendlere, der skal rejse mellem byer hurtigt og bekvemt.
Selvom de ikke er så hurtige som ICE-højhastighedstogene, kan Deutsche Bahns InterCity-tog prale af hastigheder på op til 200 km/t og tilbyder rummelige vogne og spisemuligheder. Disse tog kører på tværs af adskillige tyske ruter, såsom Köln-Hamburg, og strækker sig også til internationale destinationer, herunder Amsterdam og Luxembourg. Nogle ruter har endda dobbeltdækket tog.
Billettyper og faciliteter fra Milano til London
Sammenlign de forskellige billettyper og de faciliteter, som EuroCity, Frecciarossa og Nightjet tilbyder, når du rejser fra Milano til London.
Second Class
Med Deutsche Bahns Eurocity-tog garanterer en andenklasses billet dig en mere overkommelig rejse. Under hele din rejse kan du få adgang til grundlæggende faciliteter såsom stikkontakter, aircondition og en barvogn.First Class
Hvis du ønsker at løfte din rejseoplevelse på et mere stille sted med yderligere tjenester såsom justerbare sæder, mere benplads, cateringservice og sædevalg, kan du vælge førsteklasses billetter på Deutsche Bahns Eurocity-tog.Premium
Premium-service inkluderer et bredere sæde, mere benplads og adgang til yderligere faciliteter såsom en velkomstdrink og et udvalg af aviser. Coach 4 på Frecciarossa 1000-toget er reserveret til Premium-niveauet.Standard
Standard er det grundlæggende serviceniveau og inkluderer et komfortabelt sæde og adgang til grundlæggende tjenester ombord. Trænerne 5-8 er til standardniveauet med sæder beklædt med gråt øko-læder.Executive
Executive er det højeste serviceniveau og inkluderer alle faciliteterne på Business-niveauet, samt et personligt underholdningssystem og gourmetmåltider serveret af en dedikeret kok ombord.Business
Forretningsservice er designet til forretningsrejsende og inkluderer alle bekvemmelighederne på Premium-niveauet samt adgang til en dedikeret Business Lounge og prioriteret boarding. Trænere 2 og 3 i Frecciarossa 1000 er forbeholdt Business-serviceniveauet.Seated carriage
Disse billetter er ideelle til kortere rejser i løbet af dagen, og de byder på komfortable sæder i vogne med aircondition.Couchette
Disse billetter giver en mere overkommelig mulighed for overnatningsrejser med køjesenge i delte rum, der kan rumme op til 6 passagerer.Sleeper cabin
Disse er de mest komfortable Nightjet-billetter, der byder på enkelt-, dobbelt- eller tredobbelte rum med senge, tæpper og puder til en god nats søvn.Standard
TER togbilletter har en fast "Tarif Normal"-takst og er gyldige for en enkelt rejse indtil midnat dagen efter validering i perronstempelautomater. Nogle regioner kan tilbyde lavprisrabatter.Second Class
Deutshce Bahns anden klasse sikrer en behagelig rejse med standard siddearrangementer med gratis Wi-Fi, stikkontakt og. Anden klasses passagerer kan købe mad og drikkevarer fra baren/bistrobilen eller restaurantvognen.First Class
First Class rejser med Deutsche Bahn giver en luksuriøs oplevelse med komfortable sæder og mange faciliteter såsom rummelige siddepladser med personlig service på sædet og eksklusiv loungeadgang på større stationer. Førsteklasses passagerer kan få leveret deres bestillinger til deres pladser, men hvis du ikke ønsker at vente, kan du også spise i restaurantvognen eller købe mad og drikke fra baren/bistrobilen.Second Class
På SBB Intercity-tog er der ud over de grundlæggende bekvemmeligheder til anden klasses billet en familiezone, der er specielt designet til at tilbyde komfort for familier med børn. Bliver du sulten under rejsen, kan du nyde velsmagende måltider i restaurantvognen.First Class
I First Class af SBB Intercity kan du drage fordel af personlig stikkontakt, mere komfortable sæder og større bagagerum. Nogle IC-tog tilbyder også stillezoner og forretningsområder.Facilitetsbeskrivelse
Find ud af mere om de forskellige faciliteter, der er tilgængelige ombord med hvert luftfartsselskab på denne rute.
Milano til London CO2-emissioner med Tog
Noget vi kan forbedre?