- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Hjælpecenter
- Min konto
- Log ud
Tog Paris - Brno priser fra 1.111,80 kr.
Paris til Brno af tog
Rejsen fra Paris til Brno by tog er 1.040,02 km og tager 24 t. og 46 min.. Der er 6 forbindelser om dagen, med den første afgang kl 06.55 og den sidste kl 19.36. Det er muligt at rejse fra Paris til Brno med tog for så lidt som 1.111,80 kr. eller så meget som 12.310,37 kr.. Den bedste pris for denne rejse er 1.111,80 kr..
Laveste pris | 1.111,80 kr. |
Rejsens varighed | 24 t. og 46 min. |
Tilslutning pr. dag | 6 |
Laveste pris | 1.111,80 kr. |
Højeste pris | 12.310,37 kr. |
Første afgang | 06.55 |
Sidste afgang | 19.36 |
Afstand | 1.040,02 km |
Afgang | Paris |
Ankomst | Brno |
Transportører | Deutsche Bahn, RegioJetMere |
Tog Billetter fra Paris til Brno
Sammenlign priser og billetter fra Paris til Brno
Bestil på forhånd og spar
Hvis du leder efter det bedste tilbud til din rejse fra Paris til Brno, er reservation af togbilletter på forhånd en god måde at spare penge på, men husk på, at forhåndsbilletter normalt ikke er tilgængelige før 3 måneder før din rejsedato.
Vær fleksibel med din rejsetid, og udforsk rejser uden for spidsbelastningsperioder
At planlægge dine ture omkring rejsetider uden for spidsbelastning betyder ikke kun, at du vil være i stand til at undgå folkemængderne, men kan også ende med at spare dig penge. At være fleksibel med din tidsplan og overveje alternative ruter eller tidspunkter vil have stor indflydelse på mængden af penge, du bruger på at komme fra Paris til Brno.
Tjek altid særlige tilbud
At tjekke de seneste tilbud kan hjælpe med at spare mange penge, hvilket gør det værd at tage sig tid til at gennemse og sammenligne priser. Så sørg for at få det bedste tilbud på din billet og drag fordel af særlige priser for børn, unge og seniorer samt rabatter til grupper.
Frigør potentialet for langsommere tog eller forbindende tog
Hvis du planlægger en tur med lidt fleksibel tid, hvorfor så ikke vælge den naturskønne rute? Hvis du tager langsommere tog eller forbinder tog, der gør flere stop, kan du spare penge på din billet – absolut værd at overveje, hvis det passer ind i din tidsplan.
Virail Pro Tip ✌: Ved reservation 10 dage i forvejen sparer du i gennemsnit 10 %
Bedste tidspunkt at bestille billige togbilletter fra Paris til Brno
De billigste Paris - Brno togbilletter kan findes for så lavt som 642,97 kr., hvis du er heldig, eller 1.061,74 kr. i gennemsnit. Den dyreste billet kan koste så meget som 1.775,59 kr..
Find den bedste dag at rejse til Brno med tog
Når du rejser til Brno med tog, hvis du vil undgå menneskemængder, kan du tjekke, hvor ofte vores kunder rejser inden for de næste 30 dage ved at bruge grafen nedenfor. I gennemsnit er spidsbelastningstiderne for at rejse mellem 6:30 og 9:00 om morgenen eller mellem 16:00 og 19:00 om aftenen. Vær venligst opmærksom på dette, når du rejser til dit udgangspunkt, da du muligvis har brug for lidt ekstra tid til at ankomme, især i storbyer!
Transportører på denne rute
Få mere at vide om luftfartsselskaberne på denne rute.
BlaBlaCar Bus er en langdistancebusforbindelse, der er tilgængelig i flere lande, herunder Frankrig, Tyskland og Benelux-regionen. Det er et datterselskab af BlaBlaCar, en samkørselsplatform.BlaBlaCar.Virksomheden driver busser til og fra stationer som Paris Bercy Seine, Rotterdam CS Bus Station, Sloterdijk Bus Station, Brussels Midi West Train, Milano, Barcelona North Bus Station, Charles de Gaulle Lufthavn 3, Annecy-toget, Stuttgart Lufthavn og Victoria Busstation.
Deutsche Bahn er det tyske nationale jernbaneselskab med hovedkontor i Berlin, Tyskland, som driver et omfattende jernbanenetværk i hele Tyskland, herunder højhastighedstog (ICE), regionaltog og lokale pendlertog.
FlixBus, et langdistancebusselskab, opererer i både Europa og USA. Det blev grundlagt i 2013 og er vokset til at blive en af de største busoperatører i Europa, der forbinder over 2.500 destinationer i 30 lande. Med oprindelse i Tyskland har FlixBus ekspanderet hurtigt til nabolande, herunder Frankrig, Italien, Danmark, Holland og Kroatien, samtidig med at de tilbyder regelmæssige tjenester til Norge, Spanien og England. Med overkommelige priser og komfortable faciliteter såsom gratis Wi-Fi, strømudtag og toiletter ombord giver FlixBus en bekvem og behagelig rejseoplevelse.
ÖBB står for Österreichische Bundesbahnen, som er de østrigske forbundsbaner. ÖBB driver passagertogtjenester i hele Østrig og videre med forbindelser til nabolande som Tyskland, Schweiz, Italien og Tjekkiet. ÖBB er kendt for sin service af høj kvalitet, moderne tog og et omfattende jernbanenet.
RegioJet er et privat jernbaneselskab, der opererer i flere europæiske lande, herunder Tjekkiet, Slovakiet, Polen og Østrig. Virksomheden blev grundlagt i 2009 og begyndte at operere i Tjekkiet i 2011. RegioJet tilbyder forskellige typer togtjenester, herunder fjerntog, regionaltog og busser.
Société Nationale des Chemins de fer Français, eller SNCF, er navnet på det franske nationale jernbaneselskab. Udforsk skønheden i Frankrig med SNCF-jernbanetransport og vælg mellem tre store SNCF-tog - TGV inOui, TER og INTERCITÉS - til rejser på nationale, regionale og lokale ruter, inklusive højhastighedstog, der afgår fra Paris togstationer. SNCF sigter også mod at revolutionere bæredygtig rejse ved at blive verdens første CO2-neutrale operatør, der tilbyder denne miljøvenlige service uden ekstra omkostninger for passagererne.
Thalys er en højhastighedstogoperatør, der tilbyder service mellem Frankrig, Belgien, Tyskland og Holland. Thalys-tog kører med høje hastigheder og når hastigheder på op til 300 km/t, hvilket gør dem til en af de hurtigste og mest bekvemme måder at rejse mellem byer i regionen. Togene har moderne bekvemmeligheder, herunder komfortable siddepladser, Wi-Fi og spisemuligheder ombord, hvilket gør dem til et populært valg for både forretnings- og ferierejsende.
Union Ivkoni er et bulgarsk busselskab, der opererer nationalt og internationalt. Virksomheden blev grundlagt i 1992 og er vokset til at blive en af de største busoperatører i Bulgarien med en flåde på over 1.000 busser. Union Ivkoni tilbyder en bred vifte af tjenester, herunder regelmæssige buslinjer, chartertjenester og internationale ruter til destinationer i hele Europa. Virksomheden er kendt for sin moderne flåde, komfortable busser og pålidelige service.
Express InterCity er en type togtjeneste, der kører i mange lande rundt om i verden. Det er designet til at give hurtig og effektiv transport mellem større byer med begrænsede stop undervejs. Express InterCity-tog tilbyder typisk faciliteter såsom komfortable siddepladser, aircondition og mad og drikke ombord. De kan også have førsteklasses eller business-class siddemuligheder til passagerer, der ønsker ekstra komfort og faciliteter. Express InterCity-tog er ofte et populært valg for forretningsrejsende, turister og pendlere, der skal rejse mellem byer hurtigt og bekvemt.
Billettyper og faciliteter fra Paris til Brno
Sammenlign de forskellige billettyper og de faciliteter, som RegioJet, Thalys og DB - InterCity Express (ICE) tilbyder, når du rejser fra Paris til Brno.
Standard
Standardbillet tilbyder en balance mellem overkommelighed og komfort. Passagerer kan forvente overdådige siddepladser og gratis Wi-Fi, hvilket gør det til et godt valg for budgetbevidste rejsende.Low cost
Lavpris er den mest overkommelige mulighed for dem, der ønsker at rejse uden yderligere faciliteter. Passagerer kan dog stadig nyde gratis Wi-Fi og en fredelig rejse.Relax
Passagerer, der ønsker at rejse i luksus, kan vælge Relax-billetten, som byder på rummelige lædersæder og en afslappende atmosfære. Dette er en fantastisk mulighed for dem, der ønsker at slappe af under deres rejse.Business
Forretningsbillet garanterer privatliv og komfort med prioriteret service og hjælpsomt personale ombord. Dette er et ideelt valg for dem, der ønsker en problemfri og stressfri rejse.Standard
Med The Standard billet kan du få et budgetvenligt sæde på anden klasse med avanceret booking. Gratis bytte indtil 7 dage før afrejse og refunderes indtil 7 dage før afrejse, refunderes ikke efter.Comfort
Du kan få et førsteklasses sæde med The Comfort billetpris. Gratis bytte indtil 7 dage før afrejse og refunderes indtil 7 dage før afrejse, refunderes ikke efter.Premium
Du kan rejse med en tilpasset pris med fuld service fordele ved Premium-prisen. Oplev en behagelig rejse og maksimal fleksibilitet til at foretage ændringer eller annullere indtil sidste øjeblik.Second Class
Deutshce Bahns anden klasse sikrer en behagelig rejse med standard siddearrangementer med gratis Wi-Fi, stikkontakt og. Anden klasses passagerer kan købe mad og drikkevarer fra baren/bistrobilen eller restaurantvognen.First Class
First Class rejser med Deutsche Bahn giver en luksuriøs oplevelse med komfortable sæder og mange faciliteter såsom rummelige siddepladser med personlig service på sædet og eksklusiv loungeadgang på større stationer. Førsteklasses passagerer kan få leveret deres bestillinger til deres pladser, men hvis du ikke ønsker at vente, kan du også spise i restaurantvognen eller købe mad og drikke fra baren/bistrobilen.Facilitetsbeskrivelse
Find ud af mere om de forskellige faciliteter, der er tilgængelige ombord med hvert luftfartsselskab på denne rute.
Paris til Brno CO2-emissioner med Tog
Noget vi kan forbedre?