- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Hjælpecenter
- Min konto
- Log ud
Find et tog fra Rosenheim til Colmar
Find den billigste billet til din rejse
Rosenheim til Colmar af tog
Rejsen fra Rosenheim til Colmar by tog er 355,3 km og tager 7 t. og 44 min.. Der er 39 forbindelser om dagen, med den første afgang kl 01.54 og den sidste kl 23.37. Det er muligt at rejse fra Rosenheim til Colmar med tog for så lidt som eller så meget som . Den bedste pris for denne rejse er .
Rejsens varighed | 7 t. og 44 min. |
Tilslutning pr. dag | 39 |
Første afgang | 01.54 |
Sidste afgang | 23.37 |
Afstand | 355,3 km |
Afgang | Rosenheim |
Ankomst | Colmar |
Transportører | Railjet, SWEG Südwestdeutsche LandesverkehrsMere |
Tog Billetter fra Rosenheim til Colmar
Sammenlign priser og billetter fra Rosenheim til Colmar
Bestil på forhånd og spar
Hvis du leder efter det bedste tilbud til din rejse fra Rosenheim til Colmar, er reservation af togbilletter på forhånd en god måde at spare penge på, men husk på, at forhåndsbilletter normalt ikke er tilgængelige før 3 måneder før din rejsedato.
Vær fleksibel med din rejsetid, og udforsk rejser uden for spidsbelastningsperioder
At planlægge dine ture omkring rejsetider uden for spidsbelastning betyder ikke kun, at du vil være i stand til at undgå folkemængderne, men kan også ende med at spare dig penge. At være fleksibel med din tidsplan og overveje alternative ruter eller tidspunkter vil have stor indflydelse på mængden af penge, du bruger på at komme fra Rosenheim til Colmar.
Tjek altid særlige tilbud
At tjekke de seneste tilbud kan hjælpe med at spare mange penge, hvilket gør det værd at tage sig tid til at gennemse og sammenligne priser. Så sørg for at få det bedste tilbud på din billet og drag fordel af særlige priser for børn, unge og seniorer samt rabatter til grupper.
Frigør potentialet for langsommere tog eller forbindende tog
Hvis du planlægger en tur med lidt fleksibel tid, hvorfor så ikke vælge den naturskønne rute? Hvis du tager langsommere tog eller forbinder tog, der gør flere stop, kan du spare penge på din billet – absolut værd at overveje, hvis det passer ind i din tidsplan.
Virail Pro Tip ✌: Ved reservation 10 dage i forvejen sparer du i gennemsnit 10 %
Find den bedste dag at rejse til Colmar med tog
Når du rejser til Colmar med tog, hvis du vil undgå menneskemængder, kan du tjekke, hvor ofte vores kunder rejser inden for de næste 30 dage ved at bruge grafen nedenfor. I gennemsnit er spidsbelastningstiderne for at rejse mellem 6:30 og 9:00 om morgenen eller mellem 16:00 og 19:00 om aftenen. Vær venligst opmærksom på dette, når du rejser til dit udgangspunkt, da du muligvis har brug for lidt ekstra tid til at ankomme, især i storbyer!
Transportører på denne rute
Få mere at vide om luftfartsselskaberne på denne rute.
Bayerische Regiobahn (BRB) er et regionalt jernbaneselskab med base i Bayern, Tyskland. Det driver passagerservice på flere linjer i regionen, herunder München-Augsburg-linjen, München-Landshut-Regensburg-linjen og München-Mühldorf-Simbach-linjen. BRB blev grundlagt i 2008 som et datterselskab af Transdev Tyskland, og det er siden blevet en stor spiller på det bayerske jernbanemarked. Virksomheden driver en flåde af moderne tog, herunder elektriske multi-enheder og dieselvogne, og det har ry for at levere pålidelige og effektive tjenester til sine kunder. BRB er engageret i bæredygtig transport og har implementeret en række tiltag for at reducere dens miljøpåvirkning.
Eurocity (EC)-tog er specielt designet til korte og lange afstande, og forbinder større byer i forskellige europæiske lande som en del af de omfattende internationale togtjenester. Eurocity (EC)-tog drives af en række nationale jernbaneselskaber i hele Europa, herunder Deutsche Bahn (Tyskland), SNCF (Frankrig), Trenitalia (Italien), SBB (Schweiz) og ÖBB (Østrig). Eurocity (EC)-tjenesten tilbyder regelmæssige køreplaner og bekvemme forbindelser mellem prominente byer som Paris, Berlin, Milano og Wien.
ÖBB Railjet er en højhastighedstogtjeneste, der drives af de østrigske forbundsjernbaner (ÖBB). Det forbinder større østrigske byer med steder i Ungarn, Tyskland, Schweiz og Tjekkiet. Super Sparpreis, Sparpreis og Flexpreis er billetpriser, der bestemmer billettens fleksibilitet og de tilhørende omkostninger, og Standard, First og Business er de niveauer af service og komfort, der tilbydes på toget.
SNCF, det franske nationale jernbaneselskab, tilbyder TER, en omfattende regional togforbindelse. TER-tog (Transport Express Regional) forbinder byer og landsbyer i regioner i Frankrig og tilbyder lokal transport til pendlere og turister, når de udforsker den regionale kultur, landskab og attraktioner gennem dets enorme netværk af regionale ruter. TER-tog er langsommere end højhastighedstogene, men tilbyder et mere overkommeligt og komfortabelt alternativ til kortere rejser inden for regionerne.
TGV Duplex er et højhastighedstog, der drives af det franske nationale jernbaneselskab, SNCF. Det er et dobbeltdækkertog, der kan nå hastigheder på op til 320 km/t (200 mph) og er designet til at transportere passagerer på langdistancerejser. Det er også miljøvenligt med reducerede støjniveauer og lavere kulstofemissioner sammenlignet med andre transportformer. Denne togtype er inkluderet i TGV inOui-tjenesten.
TGV inOui, som erstatter traditionelle TGV-tjenester ved at tilbyde en moderne opgradering, er en højhastighedstogtjeneste, der drives af de franske nationale jernbaner, SNCF, der gør det nemt at udforske omkring 50 destinationer i nabolande som Belgien, Tyskland og Spanien. TGV inOUI er designet til at tilbyde mere komfort og fleksibilitet til rejsende med funktioner som rummelige sæder, Wi-Fi og catering. Det forbinder større byer i Frankrig og giver en hurtig, bekvem og behagelig rejseform.
TGV Lyria er en højhastighedstogforbindelse, der kører mellem Frankrig og Schweiz. Det er et joint venture mellem det franske nationale jernbaneselskab SNCF og SBB, det schweiziske nationale jernbaneselskab. TGV Lyria-tog kører på flere ruter mellem større byer i Frankrig og Schweiz, herunder Paris, Genève, Zürich, Basel og Bern. Togene er kendt for deres høje hastighed, hvor nogle ruter når hastigheder på op til 320 km/t (200 mph), hvilket gør dem til et af de hurtigste tog i Europa.
Express InterCity er en type togtjeneste, der kører i mange lande rundt om i verden. Det er designet til at give hurtig og effektiv transport mellem større byer med begrænsede stop undervejs. Express InterCity-tog tilbyder typisk faciliteter såsom komfortable siddepladser, aircondition og mad og drikke ombord. De kan også have førsteklasses eller business-class siddemuligheder til passagerer, der ønsker ekstra komfort og faciliteter. Express InterCity-tog er ofte et populært valg for forretningsrejsende, turister og pendlere, der skal rejse mellem byer hurtigt og bekvemt.
Eurocity er en grænseoverskridende togforbindelse, der forbinder større byer i Europa. Det er et joint venture mellem nationale jernbaneselskaber i forskellige lande, såsom Deutsche Bahn i Tyskland, SNCF i Frankrig og SBB i Schweiz. Eurocity-tog tilbyder komfortable og praktiske rejsemuligheder for passagerer med faciliteter såsom aircondition, spisevogne og Wi-Fi. Tjenesten kører på en fast tidsplan og giver forbindelser mellem byer som Paris, Berlin, Milano og Wien. Eurocity-tog er et populært valg for rejsende, der ønsker at udforske flere destinationer i Europa uden besværet med at køre eller flyve.
Regional Express (Rex) er et australsk flyselskab, der driver planlagte regionale flyvninger til over 60 destinationer i hele Australien. Flyselskabet blev grundlagt i 2002 og har hovedkvarter i Mascot, New South Wales. Rex driver en flåde på over 60 fly, herunder Saab 340 turboprops og Boeing 737-800NG jetfly. Flyselskabets hovedfokus er på at levere flyrejser til overkommelige priser til regionale samfund med stor vægt på sikkerhed, pålidelighed og kundeservice. Rex tilbyder også et frequent flyer-program, Rex Business Flyer, og har partnerskaber med andre flyselskaber såsom Qantas og Virgin Australia.
Interregio (IR) er en type eksprestog i Europa, der kører på mellemdistanceruter. Det er et trin under højhastigheds InterCity (IC)-togene og over regionaltogene. De bruges ofte til pendling og forretningsrejser samt fritidsrejser. Interregio-tog drives af forskellige nationale jernbaneselskaber i Europa, herunder Deutsche Bahn i Tyskland, ÖBB i Østrig og SBB i Schweiz.
Regionalbahn er en type togforbindelse i Tyskland, der kører på regionale ruter, der forbinder mindre byer og byer med større. Disse tog er normalt langsommere end intercitytog, men de holder flere stop og er mere overkommelige. Regionalbahn-tog drives af forskellige selskaber, herunder Deutsche Bahn, og de tilbyder enkelt- og flerdagsbilletter. Togene bruges ofte af pendlere og turister, der gerne vil udforske landskabet og mindre byer.
Selvom de ikke er så hurtige som ICE-højhastighedstogene, kan Deutsche Bahns InterCity-tog prale af hastigheder på op til 200 km/t og tilbyder rummelige vogne og spisemuligheder. Disse tog kører på tværs af adskillige tyske ruter, såsom Köln-Hamburg, og strækker sig også til internationale destinationer, herunder Amsterdam og Luxembourg. Nogle ruter har endda dobbeltdækket tog.
Billettyper og faciliteter fra Rosenheim til Colmar
Sammenlign de forskellige billettyper og de faciliteter, som EuroCity, Railjet og TER tilbyder, når du rejser fra Rosenheim til Colmar.
Second Class
Med Deutsche Bahns Eurocity-tog garanterer en andenklasses billet dig en mere overkommelig rejse. Under hele din rejse kan du få adgang til grundlæggende faciliteter såsom stikkontakter, aircondition og en barvogn.First Class
Hvis du ønsker at løfte din rejseoplevelse på et mere stille sted med yderligere tjenester såsom justerbare sæder, mere benplads, cateringservice og sædevalg, kan du vælge førsteklasses billetter på Deutsche Bahns Eurocity-tog.Economy Class
Economy class tilbyder siddepladser i åbent plan med stikkontakter og bagagebærere.First Class
Første klasse byder på tilbagelænede lædersæder, borde, stikkontakter og mulighed for at bestille mad og drikkevarer.Business Class
Business class tilbyder endnu mere komfortable siddepladser, en gratis velkomstdrink og muligheden for at bestille mad og drikkevarer fra restaurantmenuen, men det er kun tilgængeligt på udvalgte ruter og mod et ekstra gebyr.Standard
TER togbilletter har en fast "Tarif Normal"-takst og er gyldige for en enkelt rejse indtil midnat dagen efter validering i perronstempelautomater. Nogle regioner kan tilbyde lavprisrabatter.Second Class (The essentials)
For en praktisk og overkommelig rejse har TGV INOUI to priser for andenklasses billetter: The Prems Second, en overkommelig mulighed, og The Second, den klassiske anden klasse. Begge kan byttes og refunderes under visse betingelser. Prem's billetpriser er perfekte, hvis du leder efter de laveste priser, der starter ved kun 15€ og kan reserveres op til 4 måneder i forvejen.First Class (The comfort)
Førsteklasses billetter tager din rejse til det næste niveau og tilbyder forbedret komfort og eksklusive fordele, herunder muligheden for at vælge sæder i det stille område. Derudover tilbyder denne billet fleksibilitet til din reservation og giver ekstra fordele til Second Class-funktioner.Business Première (The flexibility)
Business Première tilbyder førsteklasses fordele som gratis ombytning eller refusion og eksklusive faciliteter, herunder avanceret Wi-Fi og adgang til Grand Voyageur-lounger, alt imens du sikrer fleksibilitet i din reservation.Standard
STANDARD-billet giver en overkommelig 2. klasses rejseoplevelse med tre niveauer af bytte- og refusionsfleksibilitet - fuld, delvis og ingen fleksibilitet - på alle internationale ruter mellem Frankrig og Schweiz.Standard 1ère
STANDARD 1ÈRE billet giver en værdi for pengene førsteklasses rejse med fleksibilitet og adgang til alle tog, tilgængelig på alle internationale ruter mellem Frankrig og Schweiz.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE henvender sig til passagerer, der søger en luksuriøs rejseoplevelse, med fleksibilitet, skræddersyede faciliteter og tjenester, og er tilgængelig på bestemte ruter på hverdage og udvalgte tidspunkter om søndagen.Second Class
Deutshce Bahns anden klasse sikrer en behagelig rejse med standard siddearrangementer med gratis Wi-Fi, stikkontakt og. Anden klasses passagerer kan købe mad og drikkevarer fra baren/bistrobilen eller restaurantvognen.First Class
First Class rejser med Deutsche Bahn giver en luksuriøs oplevelse med komfortable sæder og mange faciliteter såsom rummelige siddepladser med personlig service på sædet og eksklusiv loungeadgang på større stationer. Førsteklasses passagerer kan få leveret deres bestillinger til deres pladser, men hvis du ikke ønsker at vente, kan du også spise i restaurantvognen eller købe mad og drikke fra baren/bistrobilen.Second Class
På SBB Intercity-tog er der ud over de grundlæggende bekvemmeligheder til anden klasses billet en familiezone, der er specielt designet til at tilbyde komfort for familier med børn. Bliver du sulten under rejsen, kan du nyde velsmagende måltider i restaurantvognen.First Class
I First Class af SBB Intercity kan du drage fordel af personlig stikkontakt, mere komfortable sæder og større bagagerum. Nogle IC-tog tilbyder også stillezoner og forretningsområder.Facilitetsbeskrivelse
Find ud af mere om de forskellige faciliteter, der er tilgængelige ombord med hvert luftfartsselskab på denne rute.
Rosenheim til Colmar CO2-emissioner med Tog
Noget vi kan forbedre?