København til Århus Bus
Download vores app gratis
Alle dine rejsebehov samlet ét sted
Find den billigste billet til din rejse
Sikr din billet i dag og få de bedste tilbud!
København til Århus af bus
Rejsen fra København til Århus by bus er 156,34 km og tager 3 t. og 43 min.. Der er 34 forbindelser om dagen, med den første afgang kl 07.30 og den sidste kl 18.30. Det er muligt at rejse fra København til Århus med bus for så lidt som 82,04 kr. eller så meget som 329,64 kr.. Den bedste pris for denne rejse er 82,04 kr..
| Laveste pris | 82,04 kr. |
| Rejsens varighed | 3 t. og 43 min. |
| Tilslutning pr. dag | FlixBus 34 |
| Laveste pris | FlixBus 82,04 kr. |
| Højeste pris | FlixBus 329,64 kr. |
| Første afgang | FlixBus 07.30 |
| Sidste afgang | FlixBus 18.30 |
| Afstand | FlixBus 156,34 km |
| Afgang | FlixBus København |
| Ankomst | FlixBus Århus |
| Transportører | FlixBus FlixBus |

Be the first to have an
AI Travel Companion


Be the first to have an AI Travel Companion



Pris når afrejsedatoen nærmer sig
Busselskaber kan opkræve højere billetpriser, når afgangsdatoen nærmer sig. Priserne i de næste dage kan variere fra omkring 79,12 kr. til 215,92 kr., men kan ændres. Vores råd er at booke så tidligt som muligt for potentielt at spare op til 63% på din rejse!
Bedste tidspunkt at booke billige busbilletter fra København til Århus
De billigste København - Århus busbilletter kan findes for så lavt som 125,67 kr., hvis du er heldig, eller 154,69 kr. i gennemsnit. Den dyreste billet kan koste så meget som 176,18 kr..
Find den bedste dag at rejse til Århus med bus
Når du rejser til Århus med bus, hvis du vil undgå menneskemængder, kan du tjekke, hvor ofte vores kunder rejser inden for de næste 30 dage ved at bruge grafen nedenfor. I gennemsnit er spidsbelastningstiderne for at rejse mellem 6:30 og 9:00 om morgenen eller mellem 16:00 og 19:00 om aftenen. Vær venligst opmærksom på dette, når du rejser til dit udgangspunkt, da du muligvis har brug for lidt ekstra tid til at ankomme, især i storbyer!
København til Århus CO2-emissioner med Bus
Noget vi kan forbedre?